Alahai Tan Sri …

15 Sep

Aku sgt setuju dgn cerita pasal Tan Sri … cara tan sri ni mcm berdepan dgn sorang lagi umno, tiada bezanya … org2 pr dah jadi pengemis walaupun pr menang. Tokoh2 pr di sgor tidak mendapat tempat di agensi negeri walaupun ada 9 GLC milik selangor … IPT UNISEL pun hancur … sibuk komen psl uitm … unisel dpn mata tak nampak … diserah bulat2 kpd lembaga pengarah yang hampir semuanya umno … tak tau nak jadi apa dengan pkr sgor ni … tan sri ni buat malu kat dap dan pas … kami penat lelah berjuang dan berdoa menangkan pr mcm sia-sia je walau dah 6 bulan pr memerintah … nampak mcm dap dan pas je berjaya buat kerja … tindakan tan sri mcm budak baru belajar nak berpolitik … perancangan tak ambil kira langsung hati-hati reformis … bukan nak apa, kami tak haloba ganjaran … kami ni bukan mcm umno, nak habuan … tapi tan sri ni gagal buat tindakan2 penting … buat haru je … kesian kat DSAI … nanti org kata , sgor pun tak mampu nak tadbir, ada hati nak tadbir malaysia … kesian DSAI … buang je lah Tan Sri ni … ramai lagi tokoh, Azmin ke … lagipun tokoh2 pkr mcm dr badrul amin, mustafa kami, dr mohd nor manuty, dr md nor nawawi dipinggirkan … apa le nak jadi

Si Pengundi Ijok

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: